چسب کاشی و سرامیک
انواع چسب کاشی پودری و سرامیک پرسلان
Learn More
What we believe in
خرید چسب کاشی پودری و چسب اسلب
About

خرید چسب خمیری

برای نگه داشتن کاشی و سرامیک در جای خود از چسب خمیری قوی استفاده می کنند. این چسب از رزین های مصنوعی، سیمان پرتلند، پرکننده ها و آب ساخته شده است. چسب کاشی و سرامیک به صورت پودر یا خمیر موجود است. با ماله به پشت کاشی زده می شود و سپس کاشی در جای خود فشرده می شود. چسب در حدود 24 ساعت سفت می شود.

Learn More
Team

خرید چسب پودری

همان طور که می دانید چسب کاشی پودری و سرامیک نوعی چسب است که برای چسباندن کاشی و سرامیک به دیوار یا کف استفاده می شود. از مواد مختلفی از جمله اپوکسی، پلی اورتان و لاتکس ساخته شده است. چسب کاشی و سرامیک به دو صورت پیش مخلوط و پودر موجود است. چسب های از قبل مخلوط شده آماده استفاده هستند و نیازی به مخلوط کردن ندارند. چسب های پودری باید قبل از استفاده با آب مخلوط شوند.چسب کاشی و چسب سرامیک پرسلان معمولاً با یک ماله بریده بر روی پشت کاشی پخش می شود. اندازه بریدگی روی ماله به اندازه کاشی و ضخامت چسب بستگی دارد. پس از پخش شدن چسب، کاشی را در جای خود فشار داده و نگه می دارید تا چسب ببندد.

Learn More
Grow your business.
Today is the day to build the business of your dreams. Share your mission with the world — and blow your customers away.
Start Now